معاون اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان گفت: محور خرم‌‌آباد به کوهدشت در صورت تأمین اعتبار تا خرداد ۱۴۰۳ تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان گفت: تنها قطعه ی باقیمانده از محور چهارخطه ی خرم‌‌آباد- کوهدشت واریانت چنار به طول ۵ کیلومتر است و در صورت تأمین اعتبار تا خرداد ۱۴۰۳ این قطعه تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

داریوش اسدزاده با اشاره به اینکه چهار خطه کردن محور خرم‌آباد -کوهدشت به طول ۸۶ کیلومتر از سال ۸۴ شروع شده است، افزود:این طرح به دلیل نبود اعتبار و تخصیص کافی تاکنون تکمیل نشده و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

 وی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده با شرکت ساخت و معاونان وزیر اعتبارات خوبی از محل مصوبات ریاست جمهوری،برای این محور تخصیص یافته است،گفت: همچنین ۸ کیلومتر ابتدای مسیر از میدان خضر خرم‌‌آباد به سمت پتروشیمی تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

به گفته اسدزاده تنها قطعه باقیمانده در این محور واریانت چنار به طول ۵ کیلومتر است که به نوعی پازل گمشده محور خرم‌آباد - کوهدشت محسوب می‌شود.

وی پیشرفت کاری این قطعه را ۶۵ درصد عنوان کرد و افزود: این قطعه ۱۶ دستگاه آبرو دارد که ۳ دستگاه آن خاص و ویژه است، و عملیات اجرایی ۱۴ دستگاه آن به اتمام رسیده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: از این ۵ کیلومتر ۳ کیلومتر ابتدای مسیر لایه زیراساس و یک کیلومتر لایه بیس پخش شده است و آماده قیر پاشی و آسفالت است که با فراهم بودن شرایط جوی عملیات قیرپاشی آن انجام می‌شود.

اسدزاده با اشاره به اینکه خاکبرداری و خاکریزی ۷۰۰ متر انتهای مسیر که به تازگی رفع معارض شده در حال انجام است، افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این قطعه ۱۰۰ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.