رئیس دادگستری شهرستان آذرشهر گفت: امنیت و سلامت انتخابات اولویت و خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دادگستری و ضابطین قضایی با رصد فضای انتخاباتی نامزد‌ها و فعالین انتخاباتی در فضای مجازی و حقیقی با هرگونه تخلف و جرائم انتخاباتی به شدت برخورد می‌کند.

شهبازپور در جلسه پیشگیری از تخلفات وجرائم انتخاباتی این شهرستان گفت: قوانین انتخابات بروز رسانی شده و در قالب ۱۰۹ عنوان تخلف و جرم انتخاباتی به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده است.

وی افزود: جرائم و تخلفات انتخاباتی بدون نوبت و با فوریت در سیستم قضایی رسیدگی خواهد شد و با هیچ متخلف و یا مجرمی در خصوص انتخابات مماشات نخواهد کرد.

امام جمعه آذرشهر هم در این جلسه بر ضرورت مشارکت حداکثری، سلامت و امنیت انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمن در تلاش است زمینه مشارکت مردم درانتخابات را کم رنگ نماید فلذا انتظار است مردم با حضور حداکثری درانتخابات اجازه ندهند توطئه‌های شوم دشمنان نظام عملیاتی شود.

حجت الاسلام رشتبری  از دستگاه‌های متولی باید نظارت و کنترل بیشتری بر فضای مجازی داشته باشند و ضمن آموزش قوانین انتخاباتی به نامزد‌ها و مسئولین ستاد‌های انتخاباتی، با متخلفان انتخاباتی بصورت جدی برخورد کنند.

 

برچسب ها: انتخابات ، تخلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.