مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات آتی باید فعالیت‌های حزبی بیشتر شود گفت: خروج فضای انتخاباتی از محدوده قانونی، جامعه را "سیاست‌زده" می‌کند.

"حمیدرضا ترقی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اقدامات تعیین شده برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات آتی اظهار داشت: در درجه اول برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات آتی باید قانون انتخابات شفاف‌سازی شود. 
 
وی در ادامه افزود: همچنین برای جلوگیری از وقوع تخلفات احتمالی در انتخابات باید فعالیت‌های انتخاباتی حزبی شود تا احزاب ضابطه‌مند و قانون‌مند عمل کنند. 
 
مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی  با تاکید بر اینکه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نباید به بعد از انتخابات موکول شود، گفت: اگر برخورد با تخلفات انتخابات به بعد از انتخابات موکول شود و برخوردهای حداقلی صورت گیرد، این نوع برخورد بازدارندگی در افراد ایجاد نمی‌کند.

ترقی ادامه داد: در جامعه‌ای مانند جامعه ما که هر دو سال یک انتخابات برگزار می‌شود، اگر قرار باشد فضای انتخابات به خارج از محدوده قانونی سرایت کند، جامعه سیاست‌زده می‌شود و افراد را در رقابت خسته می‌کند. 
 
وی اظهار داشت: ورود زودهنگام به انتخابات از پرداختن به مسائل اصلی کشور جلوگیری می‌کند و باید حتی‌الامکان تلاش شود تا فعالیت‌های انتخاباتی در محدوده قانونی خودش صورت گیرد تا در جامعه مشارکت فعال حفظ شده و مردم از ورود و مشارکت در رقابت‌های انتخاباتی خسته نشوند و همچنین از پرداختن دولتمردان به مسائل اهم کشور گرفته نشود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار