مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: هشت دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری جاده‌ای این استان از ابتدای امسال تاکنون به صورت کامل بازسازی و نوسازی شد.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: هشت دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری جاده‌ای این استان از ابتدای امسال تاکنون به صورت کامل بازسازی و نوسازی شد. این ماشین‌آلات شامل لودر، کامیون، گریدر و بولدوزر است که توسط تعمیرکاران و متخصصان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بازسازی و نوسازی و به چرخه خدمت رسانی وارد شدند.

وی ادامه داد: ۳۰۳ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری هم‌اکنون در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی فعال و در حال خدمت رسانی به شهروندان و مسافران جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به هزینه تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات از جمله تهیه لاستیک، سرویس کاری، روغن و گازوئیل، خاطرنشان کرد: ۱۷۰ میلیارد ریال منابع مالی امسال برای نگهداری ۳۰۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری این استان اختصاص یافت.

جهانی گفت: ۴۷ دستگاه ماشین آلات برفروب مکانیزه در طرح زمستانی امسال در آماده باش کامل برای خدمت رسانی به مردم استان و مسافران قرار دارد و برفروبی و پاکسازی جاده‌های اصلی استان در اولویت اصلی بهره‌گیری از این دستگاه‌ها است.

وی یادآور شد: ۴۴ هزار تُن شن و نمک امسال در راستای افزایش آمادگی و جلوگیری از مسدود شدن جاده‌های استان مرکزی در انبارهای راهدارخانه‌های این اداره‌کل ذخیره‌سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: ۵۰۰ نفر راهدار و پشتیبان در قالب ۵۴ گروه برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانی امسال در جاده‌های استان در آماده باش کامل قرار دارند.

جهانی گفت: محل استقرار تیم‌ها و گشت‌ها مشخص شده و این گروه‌ها در ۳۵ راهدارخانه و مقاطعی از جاده‌های استان حضور دارند و در صورت نیاز، خدمات لازم را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.