۸۰ نفر نیرو برای کمک به مصدومین تصادف اتوبوس در تفرش کمک کردند.

امید محترمی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی حضور ۸۰ نفر نیروی امدادی، انتظامی و خدمات رسان برای کمک به مصدومین تصادف در تفرش و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.

محترمی گفت: لحظات اولیه حادثه طی هماهنگی صورت گرفته،   تعداد ۱۴ دستگاه آمبولانس از جمله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اورژانس و هلال احمر و بالگرد اورژانس به محل اعزام شدند.

او افزود: همچنین ۴ دستگاه جرثقیل، ۶ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۸ دستگاه خودرو امداد و نجات از هلال احمر و شهرداری‌های تفرش، فراهان و آشتیان بلافاصله به محل حادثه اعزام شد و همزمان نیرو‌های پلیس، سپاه و بسیج  نیز در زمینه تامین امنیت منطقه و کنترل ترافیک حادثه حاضر شدند.

محترمی اضافه کرد: در این مدت بیمارستان‌های مربوطه در سطح شهرستان‌های اطراف به حالت آماده باش درآمدند و تیم‌های پزشکی مربوطه در بیمارستان‌ها مستقر شدند.

او ادامه داد: همچنین پیرو هماهنگی به عمل آمده همزمان با وقوع حادثه به دستور استاندار مرکزی؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرعامل هلال احمر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی تصریح کرد: معاون عمرانی استاندار نیز در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک از روند رسیدگی به وضعیت مصدومان بازدید کرد و سایر دستگاه‌های مربوطه طبق دستورالعمل اقدامات لازم را به انجام رساندند.

او گفت: متأسفانه در حادثه مذکور مجموعا ۵ نفر شامل رانندگان دو خودرو و سه نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باختند و ۱۱ مصدوم حادثه به بیمارستان‌های تفرش و اراک از طریق آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۴ دی ۱۴۰۱
خداوند همه درگذشتگان رو رحمت کنه و به بازماندگانشون صبر بده
همگی جوان بودن
اگر تفرش چند تا کارخونه داشت دیگه جووناش نمیرفتند کارخونه های شهرهای دیگه
گردنه های تفرش بسیار خطرناک هستند و هر روز خانواده های زیادی استرس رفت و آمد عزیزانشون رو توی این گردنه ها دارن

از مسئولین میخواهیم فکری به حال صنعت و اشتغال جوونای تفرشی کنند
آخرین اخبار