بیگلری گفت: طی شب یلدا، عرضه گسترده میوه و تشدید نظارت بر بازار انجام می‌شود تا بازار میوه در این شب نوسان قیمت و یا کمبود نداشته باشد.

داوود بیگلری در راستای تنظیم بازار شب یلدا از میوه فروشی‌ها و نانوائی‌های سطح شهر کرمان بازدید کرد،.

وی در این یازدیدها گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا و افزایش تقاضا در برخی اقلام و برای آرامش خاطر شهروندان و پیشگیری از سوءاستفاده احتمالی برخی افراد سودجو، طرح ویژه نظارتی در هماهنگی با اداره نظارت و بازرسی و تعزیزات حکومتی و سایر تشکل‌ها اجرا می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: اجرای این طرح ویژه فروشگاه‌های مواد غذایی، بنکداران، بازار میوه، آجیل و شیرینی و گل و گیاه است و هدف از اجرای این طرح، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها است.

 وی تصریح کرد: برای آرامش خاطر مصرف کنندگان با تخلف هر واحد صنفی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد و در صورت لزوم تعطیلی واحد صنفی صورت می‌پذیرد.

بیگلری بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا هر ساله مردم دغدغه خرید میوه را دارند  بدین منظور در این ایام، عرضه گسترده میوه و تشدید نظارت بر بازار انجام می‌شود تا بازار میوه در شب یلدا نوسان قیمت و یا کمبود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: هر ساله تثبیت قیمت و حفظ آرامش بازار و صیانت از حقوق کشاورزان و مصرف‌کنندگان از مهم ترین اهداف جهاد کشاورزی همزمان با نزدیک شدن به بلندترین شب سال است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمان بیان داشت: شهروندان کرمانی می‌توانند در صورت مشاهده تخلف، شکایت خود را در سامانه ۱۲۴ ثبت کرده تا پس از ثبت گزارش بازرسان ما به آن رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار