ترافیک در آزادراه‌های زنجان نسبتا سنگین است

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان گفت: هم اکنون ترافیک در آزادراه‌های زنجان - قزوین، زنجان - تبریز و زنجان - بیجار از حجم بالایی برخوردار است.

سرهنگ مهدی میناخانی رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان گفت: یشترین عامل تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان وسایل نقلیه است.

این مسوول ادامه داد: بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهر‌های استان اتفاق می‌افتد که ناشی از خستگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه استان زنجان ادامه داد: اغلب تردد‌های استان در ۲ آزادراه مهم استان انجام می‌شود که با توجه با مسافت زیاد آن‌ها توصیه می‌شود رانند گان وسایط نقلیه به ازای هر ۲ ساعت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از علل مهم افزایش فوتی‌ها در تصادفات استان به ویژه واژگونی‌ها نبستن کمربند ایمنی است، اظهار داشت: بسیاری از عموم تصور می‌کنند استفاده از کمربند ایمنی فقط به سرنشینان جلوی خودرو اختصاص دارد در حالیکه بستن کمربند برای سرنشینان عقب بسیار مهم و حیاتی است.

براساس اعلام راهداری زنجان ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال بوده و این مسیر‌ها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

برچسب ها: ترافیک ، آزادراه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.