فرمانده انتظامی استان ایلام از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات طی سال جاری در استان ایلام خبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ درصد کاهش تصادفات در حوزه برون شهری و حوزه درون شهری ۵۰ درصد را در استان شاهد بودیم که این نشان از همراهی و احساس مسئولیت در بین مدیران و همراهی بسیار خوب مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: متاسفانه در طرح زمستانی سال گذشته ۳۴ نفر در محور‌های مواصلاتی استان جان خود را از دست داده و بیش از ۷۰۰ نفر نیز مجروح شدند.

این مسئول انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری طرح توقیف خودر‌های هنجار شکن، فاقد پلاک و پلاک مخدوش، شوتی و مخدوش در استان با هدف اجرای صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اجراء شده است، گفت: در این راستا بالغ بر ۵ هزار دستگاه خودرو توسط مجموعه انتظامی استان توقیف و یا اعمال قانون شده‌اند.

وی با بیان اینکه هر سال با شروع فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی از ۲۱ آذرماه تا ۲۰ اسنفدماه رزمایش طرح ترافیک زمستانی در سطح کشور اجراء می‌شود، گفت: با هماهنگی و همراهی یگان‌های خدمات رسان با مجموعه راهور در طول سال و به ویژه در ماموریت اربعین شاهد هماهنگی و هم افزایی بسیار خوبی در بین این مجموعه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امروز طرح زمستانی و این ماموریت عظیم در گستره ۳ هزار و ۷۲۱ کیلومتری از راه‌های استان شروع می‌شود و انتظار می‌رود که در این راستا دستگاه‌های اجرایی در کنار همکاران ما در پلیس راهور در محور‌های مواصلاتی این تعامل و همکاری ویژه را برای خدمات رسانی به مردم داشته باشند.

وی در پایان با توصیه به شهروندان و رانندگانی که قصد عبور از این محور‌ها را دارند، گفت: انتظار داریم رانندگان اطلاعیه‌ها و اخبار موثق را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و به مقررارت راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.