عملیات گازرسانی به شهرستان راسک آغاز شد

فرماندار شهرستان مرزی راسک گفت: عملیات گازرسانی به شهرستان مرزی راسک با اعتبار سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

سلیم کدخدا  اظهارکرد: در مرحله اول اجرای این طرح، شهر‌های راسک، پیشین و ۱۵ روستای این شهرستان با ۹ هزار خانوار از گاز بهره‌مند خواهند شد.

نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با تلاش مجدانه، مستمر و همچنین پیشنهاداتی جهت تامین اعتبار مورد نیاز پروژه گازرسانی در لوایح بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان بویژه شهر‌های حوزه انتخابیه پروژه خط انتقال گاز به شهر‌های مختلف آغاز شد.

عبدالناصر درخشان ادامه داد: اقدامات انجام شده گازرسانی به کوره‌های آجرپزی، بافت بلوچ، صنایع مستقر در شهرک صنعتی گازرسانی به شهر بزمان و روستا‌های محور شهردراز و ابتر و اجرای توسعه شبکه در شهر‌ها و روستا‌های ایرانشهر و بمپور و محمدان و روستا‌های اطراف به فاصله ۳۰ کیلومتر و نصب ۲ هزار و۵۰۰ علمک گاز از کار‌های خوب دولت بوده که قابل تقدیر است.

وی اقدامات در دست اجرا را گازرسانی به جایگاه سی آن جی و مجتمع کشاورزی و مرغداری مسیر ابتر، توسعه شبکه و نصب علمک شهر‌های ایرانشهر بمپور و محمدان و روستا‌ها با متراژ ۳۰ کیلومتر و ۲۰۰۰ علمک عنوان کرد.

نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی پروژ‌های در دست انجام را گازرسانی شهر راسک، جکیگور، چانف، اسپکه، پیشین و گلمورتی عنوان کرد.

وی بیان کرد: همچنین گازرسانی به محور سرباز، فنوج، چگردگ و آبادان ایرانشهر طی چند ماه آینده آغاز خواهد شد.

مدیر مهندسی و اجرای طرح گاز رسانی به شهرستان راسک هم گفت: این طرح به مدت ۱۸ ماه توسط ۶ شرکت به اجرا در می‌آید.

رضا نیک طلب افزود: برای اجرای آن ۳۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات شرکت ملی گاز هزینه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار