معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، از آغاز پویش یلدای مهربانی در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند آغاز شد.

حسین سلمان‌پور با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی ویژه فرزندان ایتام و محسنین استان اظهار کرد: در آستانه شب یلدا، مردم نیکوکار و خیر استان می‌توانند با پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی گرمابخش سفره‌های نیازمندان باشند.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا از طریق واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست فرزندان ایتام و محسنین برسانند.


بیشتر بخوانید


معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به روش‌های حضوری پویش شب یلدا اضافه کرد: مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری از دیگر روش‌های رساندن بسته‌های معیشتی (آجیل و میوه) شب یلدا به دست نیازمندان است.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار