فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سارقان احشام خبر داد که اقدام به ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان و شهرستان های همجوار کرده بودند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در کازرون، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 

او افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی و اطلاعاتی گسترده به سرنخ‌هایی از اعضای باند ۱۰ نفره سرقت در کازرون و شهرستان‌های همجوار رسیدند. 

فرمانده انتظامی کازرون گفت: طی بررسی‌های تکمیلی پلیس مشخص شد متهمان از ضعف ایمنی محل‌های نگهداری دام‌ها توسط دامداران سوءاستفاده کرده و با بکارگیری ۳ نوع خودرو پژو پارس، ۴۰۵ و سمند پس از سرقت، تعدادی از احشام را برای فروختن به شهرستان‌های همجوار منتقل می‌کنند. 

سرهنگ زراعتیان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه، ۱۰ سارق شناسایی شدند و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کنند. 

او گفت: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مشاهده قرائن و شواهد تا کنون به ۲۰ فقره سرقت احشام از کازرون و شهرستان‌های همجوار اعتراف کرده و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.