استاندار لرستان بر لزوم جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهرهای این استان تأکید کرد.

فرهاد زیویار، اظهار داشت: مذاکرات با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و تعیین سهم اعتبارات استان برای مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود.

وی با اشاره به سایر مصوبات این جلسه افزود: سهم شهرداری‌ها و خصوصاً شهرداری مرکز استان برای اختصاص اعتبارات لازم که نامه آن در جلسه قرائت شد و مسئولیت این بخش را شهرداری خرم‌آباد بر عهده گرفت مصوبه دیگر جلسه بود که با نظر تمامی اعضا به تصویب رسید.

استاندار لرستان، تصریح کرد: انتظار می‌رود در فواصل بعدی اعتبارات تخصیصی شهرداری‌ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه در ماه‌های گذشته در بعضی از استان‌ها برخی کمپ‌ها دچار حریق شده بودند، خوشبختانه با نظارت مستمر و رفع نقص تجهیزات داخل کمپ‌ها مخاطرات احتمالی برطرف شد.

استاندار لرستان با اشاره به معضلات و مشکلاتی که معتادان متجاهر برای شهرهای استان و موضوع امنیت به وجود آورده‌اند، تصریح کرد: از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و این سازگار انتظار می‌رود به‌گونه‌ای معتادان متجاهر را تحت پوشش قرار دهند.

زیویار، افزود: به این منظور با هماهنگی دبیرخانه شورای هماهنگی، طرحی آماده می‌شود که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این ظرفیت بیشتر شود.

وی عنوان کرد: به این منظور مدیریت امور اجتماعی و دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر استان پس از تجمیع طرح را ارائه کرده و در جلسات بعدی راجع به اقدامات عملی و تأمین اعتبارات لازم تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.