۲۰ میلیون خدمت رایگان واکسیناسیون، سم پاشی، ویزیت و آموزش در مناطق محروم و صعب العبور در ۱۲۰۰ رزمایش جهاد دامپزشکی ارائه شد.

دکتر امین اسدی جانشین قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور در مراسم افتتاحیه اولین رزمایش جهاد دامپزشکی مازندران، گفت: ۲۰ میلیون خدمت رایگان واکسیناسیون، سم پاشی، ویزیت و آموزش در مناطق محروم و صعب العبور در ۱۲۰۰ رزمایش جهاد دامپزشکی ارائه شد.

او افزود: اقدام جهادی یعنی عبور از موانع و تلاش برای حل مشکلات و هرجا جهادی عمل کردیم مشکلات راحت‌تر حل گردید که نمونه بارز آن ۸ سال دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام با دستان خالی جلوی کشور‌های قدرتمند ایستادند.

دکتر اسدی گفت: اگر در جهاد تبیین و جهاد دامپزشکی خوب عمل کنیم، می‌توانیم سربازان گمنام عرصه سلامت غذایی که همکاران دامپزشکی هستند را افسران سلامت غذایی بنامیم.

او افزود: در خرداد ۱۴۰۱ اولین رزمایش جهاد دامپزشکی در منطقه زاگرس ایران انجام شد و تاکنون ۱۲۰۰ رزمایش ملی در کشور برگزار گردید.

دکتر اسدی به تفاهم بین سازمان دامپزشکی کشور و نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کسانی که در بخش خصوصی و دانشجویی در اردو جهادی شرکت کنند با تایید مدیر کل استان امتیاز بازآموزی خواهند گرفت.

او آشنایی با روحیه انقلابی‌گری و کار‌های جهادی همچنین کشف تجربه دانشجویان و جوانان در کنار درمانگران با تجربه از دیگر دستاورد‌های این آزمایش‌ها دانست.

دکتر اسدی از ارائه ۴ میلیون خدمات رایگان در هفته بسیج خبر داد و افزود: این یک افتخار بزرگ برای سازمان دامپزشکی است و از تمام زحمتکشان و افسران سلامت غذایی کشور تقدیر می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار