رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان گفت: عملیات بذرپاشی در ۳۰ هکتار از مراتع روستای میر شهرستان اجرا و عملیاتی شد.

علی قمی در حاشیه اجرای عملیات اصلاحی بذرپاشی در شهرستان طالقان با بیان اینکه عملیات بذرپاشی در ۳۰ هکتار از مراتع روستای میر شهرستان اجرا و عملیاتی شد، گفت: عملیات اصلاحی بذرپاشی در دستور کار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز قرار دارد که با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان، مراتع میر برای این عملیات انتخاب گردیده است.

وی بیان کرد: در سال جاری بذرپاشی و کپه کاری با هدف جلوگیری از تضعیف مراتع و تثبیت خاک با جدیت ادامه خواهد داشت و با پایش همگانی که توسط کارشناسان هر شهرستان صورت می‌گیرد این امر محقق خواهد شد.

همایون اسماعیلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طالقان نیز ضمن خرسندی از مشارکت جوامع محلی و همکاری بهره برداران در این امر بیان کرد: بذرپاشی به عنوان راه‌کاری جهت جلوگیری از فرسایش خاک و سیر قهقرایی مرتع است که اجرای آن با مشارکت جوامع محلی موجبات مراقبت فعال از عرصه و مشارکت بیشتر در امر قرق مناطق بذرکاری شده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.