میز خدمت بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی در رشت

میز خدمت بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی ، حاکمیتی و قضایی استان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در مصلای امام خمینی رشت برگزار شد.

استاندار گیلان در حاشیه‌ی این برنامه، برپایی میز خدمت را گامی در جهت تسهیل در روند رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم و تقویت ارتباط چهره به چهره با عموم شهروندان عنوان کرد و گفت: امروز حدود هزار مراجعه کننده توانستند درخواست‌های اداری و قضایی خود را به مدیران مربوطه تحویل دهند و پاسخ‌های قانونی برای پیگیری امور مورد نظر خود دریافت کنند.

اسدالله عباسی همچنین برگزاری میز خدمت را تکمیل کننده دیدار‌های عمومی روز‌های سه شنبه دستگاه‌های اجرایی با مردم دانست و افزود : میز خدمت شرایطی فراهم می‌کند تا عموم مردم بتوانند راحت به مسئولان دسترسی داشته و نظر‌ها و دغدغه‌های خود را بیان کنند.

رییس کل دادگستری گیلان نیز خدمت صادقانه به مردم را در بستر تسهیل در روند دسترسی آنان به مسئولان ، مصداق بازر تجلی و ترویج فرهنگ بسیج عنوان کرد و گفت : با تاسی از روحیه‌ی بسیجی ست که می‌توان ظرفیت حداکثری مجموع دستگاه‌های حاکمیتی و خدمات رسان را بسوی عموم مردم که صاحبان اصلی انقلاب به شمار می‌روند ، هدایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی همچنین اضافه کرد: در میز خدمت امروز بیش از ۱۵۰ نفر از عموم شهروندان گیلانی مسایل و مشکلات خود را در حوزه‌ی قضایی ارایه کردند و تلاش شد مطالب ودرخواست‌های آنان با سعه‌ی صدر شنیده و در راستای راهکار‌های قانونی رسیدگی شود.

سرهنگ رضا رنجبر ، مسئول بسیج کارمندان ادارات سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم ، افزود : برای نخستین بار امروز میز خدمت با مشارکت و تعامل استاندار و دادگستری گیلان برگزار شد و عموم مردم توانستند، خواست‌ها و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف اداری ، اجرایی ، اجتماعی و قضایی در یک محل ارایه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.