مسوول کانون نویسندگان و پژوهشگران لرستان گفت: علاقه‌مندان برای ارسال اثر به اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی تا ۸ آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.


سید مهدی موسوی اظهار کرد: کانون نویسندگان و پژوهشگران لرستان با همکاری نشریه ویرادفاع، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مرکز آفرینش‌های فرهنگی بسیج استان لرستان پویش بزرگ داستانک پنج جمله‌ای (پیامکی) با محوریت کودکان فلسطینی برگزار کرد.

وی افزود: این پویش از اواخر مهرماه آغاز شد و بنا بود تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ داشته باشد. 

مسوول کانون نویسندگان و پژوهشگران لرستان بیان کرد: به دلیل استقبال خوب و دور از انتظار و همچنین درخواست شرکت کننده‌گان، فراخوان اولین دوره جایزه ادبی کودکان‌فلسطینی، داستانک پنج خطی تمدید شد. 

وی افزود: علاقه‌مندان برای ارسال اثر به اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی تا ۸ آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به این دبیرخانه ارسال نمایند. 

موسوی با بیان اینکه تا کنون ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است، گفت: محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، اما داستانک‌های ارسالی به این جشنواره نباید قبلاً در کتاب مستقل یا مشترک چاپ شده باشند. 

وی گفت: نوآوری و خلاقیت، کیفیت پایان‌بندی، بومی بودن اثر، کیفیت زبان اثر، فضاسازی مناسب، درون مایه منطبق با اتفاقات اخیر فلسطین و ظلمی که به کودکان فلسطینی شده، میزان مهارت‌های تکنیکی، ازجمله ملاک‌های ارزیابی هر اثر در فراخوان اولین دوره جایزه ادبی کودکان فلسطینی عنوان شده است. 

مسوول کانون نویسندگان و پژوهشگران استان لرستان بیان کرد: از نویسندگان و هنرمندان درخواست می‌شود آثار مکتوب خود را با هشتگ کودکان‌فلسطینی و با ذکر مشخصات کامل خود به دبیرخانه کانون نویسندگان به آی دی ایتا: @Kanonnevis یاایمیل: milmilmir۱۴@gmail.com ارسال نمایید. 

وی عنوان کرد: به سه اثر برتر لوح تقدیر و جوایزی ارزنده به رسم یادبود اهدا خواهد شد و در تمامی آثار در جراید و نشریات بومی منتشر و در پایان به عنوان یک مجموعه داستانک منتشرخواهد شد. 

موسوی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۷ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود و اختتامیه آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

برچسب ها: فلسطین ، پویش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.