در پی برودت هوا

نحوه فعالیت مدارس کردستان برای فردا اعلام شد

مدارس برخی شهرستان های کردستان فردا یکم آذر، با دو ساعت تاخیر آغاز به کار میکند.

آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: به اطلاع دانش آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان به دلیل برودت هوا فردا چهارشنبه مورخه اول آذر ماه، کلیه مدارس روستایی در شیفت صبح در دوره‌های مختلف تحصیلی با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری شهرستان مریوان در نوبت صبح فردا چهارشنبه اول آذرماه با تاخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می شود.

به اطلاع دانش آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان دیواندره به دلیل برودت هوا (کاهش دما تا ۵-) فردا چهارشنبه اول آذرماه ماه، فعالیت مدارس روستایی در شیفت صبح دوره‌ی ابتدایی شهرستان دیواندره با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز می شود.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری شهرستان دیواندره در نوبت صبح فردا چهارشنبه اول آذرماه این شهرستان نیز با تاخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار