رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند حملات حزب‌الله لبنان به امکانات جاسوسی این رژیم در شمال اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها را به عصر حجر بازگردانده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در نتیجه حملات مقاومت اسلامی در لبنان (حزب‌الله) به تجهیزات جاسوسی این رژیم در مرز‌های شمالی اراضی اشغالی امکانات اطلاعاتی و جاسوسی صهیونیست‌ها به دوره عصر حجر بازگشته است.

حزب‌الله تقریباً روزانه به هدف قرار دادن نیرو‌های نظامی اشغالگر ادامه می‌دهد و پیش از این نیز صحنه‌هایی از هدف قرار دادن این دستگاه‌ها منتشر شده و جزئیات عملیات و ماهیت دستگاه‌های مورد هدف فاش شده است. در صحنه‌های منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی آمده است که مواضع ایجاد شده توسط صهیونیست‌ها در مرزآن‌طور که اشغالگران ادعا می‌کنند مواضع دفاعی نیستند، بلکه این مواضع و پایگاه‌ها تجاوز به لبنان است.

مقاومت گفت که این سایت‌ها «پایگاه‌هایی برای جاسوسی، دزدی دریایی و بهره‌برداری هستند که به فراتر از مرز‌های لبنان می‌رسند و بدون استثنا به حریم خصوصی لبنانی‌ها در همه جا نفوذ می‌کنند».

چارلز ابی نادر، تحلیلگر امور نظامی و استراتژیک المیادین، توضیح داد که این وسایل حول سیستم‌های نوری حرارتی می‌چرخند که جایگزین عنصر انسانی در نظارت است، نیاز به استقرار نگهبانان در مرز‌ها برای نظارت را از بین می‌برند، و برای هشدار دادن به دشمن تلاش می‌کنند.  این وسایل جاسوسی شامل سیستم‌های لیزری برای تعیین فواصل، سیستم‌های استراق سمع صوتی، سیستم‌های استراق سمع رادیویی و ارتباطات، به‌علاوه سیستم‌های دید در روز و شب با تلسکوپ تا فاصله ۵ کیلومتری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۳:۲۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
آفرین بر حزب الله قهرمان. مصر و اردن و عربستان و امارات باید بیایند در محضر حزب الله لبنان و مجاهدان یمن، درس شرف و غیرت و انسانیت بیاموزند.
آخرین اخبار