در مراسمی از ۱۳ نفر از خیران موسسه‌ها و تشکل مردمی در گیلان قدردانی شد.

همایش تجلیل از ۵۰۰ موسسه خیریه و تشکل‌های مردمی استان گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در این مراسم با قدردانی از خیران و اقدامات خیرخواهانه آنان گفت: نیکوکاران در رفع محرومیت و مشکلات نیازمندان پیشگام هستند و نزد خدا از جایگاه والایی برخوردارند.

او بر اساس روایاتی از پیامبر اکرم (ص) از همه آنانی که دارای توان مالی هستند دعوت کرد به جرگه خیران بپیوندند و گره‌ای از مشکلات همنوعان خود بگشایند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این مراسم با قدردانی از خیران و نیکوکاران گفت: بخشش و عطا موهبتی است که خداوند در وجود نیکوکاران قرار داده و این افراد اندوخته خود رادر راه خدا اهدا می‌کنند. 

تجلیل از ۱۳ خیر و تشکل مردمی در گیلان

او با بیان اینکه خیران در همه بخش‌ها به یاری مسئولان شتافته و یاریگر افراد نیازمند هستند، افزود: باید در همه بخش‌ها از جمله ساخت مسکن، مدرسه سازی و محرومیت زدایی از ظرفیت‌های مردمی و خیران کمک بگیریم.

تجلیل از ۱۳ خیر و تشکل مردمی در گیلان

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان هم از روند مطلوب همکاری خیران و نیکوکاران برای رفع محرومیت‌ها در استان گزارشی ارائه کرد و گفت: هم اکنون ۱۲۸ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش این نهاد امدادی هستند. 

تجلیل از خانواده شهید نرجس خانعلی زاده

در این مراسم ضمن قدردانی از ۱۳ خیر و تشکل مردمی در گیلان، به مناسبت روز پرستار از خانواده نرجس خانعلی زاده، نخستین شهید مدافع سلامت گیلان نیز تجلیل شد و همچنین ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) لشت نشا و سنگر هم به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.