مدیرکل کمیته امداد امام گیلان از ایجاد بیش از ۱۹ هزار شغل برای مددجویان تحت حمایت این نهاد با اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

عباس اهرابی گفت : برای ایجاد ۱۹ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان کمیته امداد امام گیلان در سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد امام گیلان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و کسب درآمد پایدار مددجویان، گفت: مشاوره شغلی ، استعدادسنجی ، آموزش فنی و حرفه‌ای ، اعطای تسهیلات قرض الحسنه ، هدایت تا ایجاد فرصت شغلی و نظارت و پشتیبانی از جمله اقدامات این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام گیلان ایجاد شبکه‌ای از مشاغل بومی و پُردرآمد و تکمیل زنجیره صنایع و مهارت آموزی را از جمله اقدامات کمیته امداد برای گسترش و احیاء صنایع بومی در استان اعلام کرد.

عباس اهرابی با تاکید بر استفاده از ظرفیت منابعی خارج از کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، افزود: با استفاده از فرصت‌های شغلی ایجاد شده از سوی جهادگران اقتصادی ، کانون‌های کارآفرینی و مراکز نیکوکاری می‌توان به خودکفایی و مستقل شدن مددجویان کمک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.