سردار گودرزی گفت: به زودی معابر مرزی جدید در استان‌های مرزی کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی بازگشایی می‌شوند.

فرمانده مرزبانی فراجا یکشنبه شب در حاشیه همایش رزمایش فرماندهان هنگ‌های مرزی استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه و کردستان که در بانه برگزار شد؛ اظهار کرد: نیرو‌های مرزبانی در اوج آمادگی و اقتدار بوده و هر گونه تحرکی از سوی دشمنان در نوار مرزی را سخت پاسخ خواهند داد و اجازه نمی دهند امنیت مرز خدشه‌دار شود.

سردار احمدعلی گودرزی به لزوم افزایش امکانات و تقویت تجهیزات، در نوار مرزی تاکید کرد و گفت: بالابردن توانایی و امکانات جهت تامین امنیت مرز‌ها و خدمت بهتر به مرزنشینان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در همین راستا امروز بیش از ۶ پاسگاه و تعدادی برجک برق‌دار شد و ارائه خدمات همچنان ادامه دارد، گفت: رساندن آب و برق به پاسگاه‌ها باعث بالابردن آستانه تحمل، ماندگاری سرباز‌ها و نیرو‌های کادری در این واحد مرزی و ایجاد شوق و ذوق در وجود آنان و تلاش بیشتر در جهت حفظ و برقراری امنیت مرز‌های استان شده است.

سردار گودرزی بر ضرورت رفع مشکلات و منتفع شدن مرزنشینان از منافع مرزی و بازگشایی معابر مرزی هنگه‌ژال بانه و شیخ صله کرمانشاه تاکید و عنوان کرد: در همین راستا در آینده ای نزدیک معابر مرزی گله‌سوره بانه و سیف سقز، قاسم‌رشت در شهر میرآباد آذربایجان غربی، شوشمی پاوه به سمت نوسود و تیله‌کو کرمانشاه باز خواهند شد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه با بازگشایی معابر مرزی مردم از مزایای و درآمد مرزی برخوردار خواهند شد، هشدار داد: البته دیگر از هیچ کسی نمی‌پذیریم که در طول شبانه‌روز و در ساعات مختلف بخواهد از مناطق ممنوعه و قرمز مرزی که قانون مشخص کرده است، عبور کنند.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار