فرمانده ناحیه مقاومت گناباد گفت: در یک سال گذشته ۷۰۰ تن قیر رایگان جهت محرومیت‌زدایی از روستاها و نقاط مختلف شهر گناباد توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت گناباد گفت: در هفته بسیج امسال ۱۶۰ برنامه در حوزه‌های مختلف انجام خواهد شد که در اولین برنامه از مقام شامخ پرستاران که اسوه ایثار هستند تجلیل می‌شود.

او افزود: برنامه‌های هفته بسیج مردم محور و تمامی آن‌ها توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات و روستا‌ها برگزار می‌شود که می‌تواند به کمک گروه‌های جهادی شهرستان در امر زعفران و کمک به نیازمندان اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت گناباد ادامه داد: در طول هفته بسیج کارگاه ازدواج آسان و فرزندآوری، پایگاه مقاومت جدید در شهر روشناوند افتتاح و همایش دختران حاج قاسم روز سه‌شنبه در گناباد برگزار می‌شود.

محبی در خصوص اقدامات گروه‌های جهادی در این شهرستان بیان کرد: قرارگاه جهادی گناباد در یک سال اخیر بیش از ۱۰۰ خانه را مرمت و بازسازی و در همین تعداد خانه محرومین سرویس بهداشتی و حمام احداث کرده است.

او تصریح کرد: وام‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی به مبلغ بیش از ۲ میلیارد تومان برای ۱۰۰ طرح با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله پرداخت شده است که وام‌های پرداخت شده به مدت ۵ سال نظارت روی آن صورت می‌گیرد تا انحرافی نداشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت گناباد تاکید کرد: قیر‌های رایگان اختصاص یافته برای راه‌های خاکی هستند که مثلا روستای رضو از این طریق آسفالت و یا گلزار شهدا اطراف آن آسفالت و یگان پدافند هوایی و نیروی انتظامی قیر رایگان از سوی سپاه دریافت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.