معاون فرماندار صالح آباد خراسان رضوی گفت: هفت سال پس از تاسیس این فرمانداری و وقفه در آسفالت معابر روستایی، از سال قبل تاکنون و طی فعالیت دولت سیزدهم ۴۵ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان آسفالت شد.

مرتضی یوسفی گفت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم و توجه دولت به مناطق محروم برای نخستین بار و پس از پنج سال، طرح آسفالت معابر روستایی در حدود پنج هزار مترمربع اجرا شد.

وی ادامه داد: امسال نیز آسفالت معابر روستایی ۱۲ روستا به مساحت ۵۶ هزار مترمربع هدف‌گذاری شد که تاکنون معابر ۹ روستا به میزان ۴۰ هزار متر مربع آسفالت شده و بقیه نیز در سه روستا در حال انجام است.

معاون فرماندار شهرستان صالح آباد به تخصیص قابل توجه قیر برای طرح های هادی روستایی اشاره و اضافه کرد: البته علت اصلی تحقق این آمار مثبت، تخصیص اعتبارات قیر نه بر مبنای جمعیت بلکه بر مبنای میزان محرومیت منطقه بوده است که با این رویکرد دولت سیزدهم، مناطق کمتر توسعه یافته در کانون توجه فعالیت های عمرانی و بودجه قرار گرفتند.

یوسفی افزود: البته نیمی از اجرای طرح های آسفالت معابر توسط همیاری دهیاری ها به شکل جدول کشی و زیرسازی معابر بوده است و در عمل خود روستائیان در این طرح های بزرگ مشارکت داشته اند.

وی همچنین به سرعت یافتن اجرای طرحهای هادی روستایی در شهرستان ۵۰ هزار نفری صالح آباد اشاره و اظهار کرد:۱۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان ساکن شهرهای "صالح آباد" و "جنت‌آباد" هستند و بقیه نیز در ۷۵ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.