بخشدار مرکزی تایباد گفت: ۴۵ هزار متر مربع از معابر اصلی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، در راستای نهضت خدمت‌رسانی به ساکنان مناطق محروم و مرزی آسفالت شد.

یحیی براتی گفت: از ابتدای امسال معابر اصلی و فرعی روستا‌های «فرمان‌آباد، اسدآباد دربند، رهنه، آبقه و ارزنچه علیا» شهرستان تایباد آسفالت شده است.

وی ادامه داد: برای انجام عملیات فنی جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت در روستا‌های مذکور افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال هزینه شد.

بخشدار مرکزی تایباد بیان کرد: ۸۰ درصد آسفالت اجرا شده در روستا‌های یاد شده از محل قیر تهاتری دولت تامین شده است.

براتی با بیان اینکه سهمیه قیر شهرستان تایباد در سال جاری ۱۷ هزار متر مربع بود، افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های متولی امسال توانستیم ۲۵ هزار متر مربع از محل سهمیه شناور قیر سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی را جذب کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین در چارچوب نهضت آسفالت کردن روستا‌های بخش مرکزی تایباد، هم اکنون ۲۰۰ هزار متر مربع از سطح معابر اصلی و فرعی ساکنان مناطق مرزی در قالب ۱۴ روستا برای سال آینده آماده آسفالت است.



بخشدار مرکزی تایباد به اصلاح و توسعه شبکه آب‌رسانی برخی از روستا‌های بخش مرکزی تایباد اشاره کرد و افزود: با کمک خیرین شیعه و اهل سنت این خطه مرزی و از محل اعتبارات دولتی، بخشی از شبکه آب آشامیدنی ۶ روستای این بخش اصلاح شد و بیش از چهار هزار نفر از ساکنان این مناطق از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

براتی با تاکید بر این که طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است، ادامه داد: برای واگذاری قطعات زمین به متقاضیان این طرح در روستای «فرمان آباد» از توابع بخش مرکزی این شهرستان، زمینی به مساحت پنج هکتار تهیه و ۱۸۹ قطعه به ۳۷۸ نفر از افراد واجد شرایط در این روستا واگذار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.