از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۱۱۲ هزار و ۶۱ تماس در حوزه‌های مرتبط با وظایف شرکت آبفا کردستان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ تماس گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ نموده است.

محمد فرهاد با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها با مرکز ۱۲۲ در حوزه آب و عمده آن‌ها مربوط به شکستگی یا قطعی آب است، گفت: در خصوص سایر بخش‌ها و همچنین وظایف مختلف شرکت آبفا، پاسخگویی و راهنمایی لازم به شهروندان داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز با بهره‌گیری از نیرو‌های آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ‌های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخ‌گویی، اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه می‌دهد.

فرهاد تصریح کرد: از طریق این مرکز به صورت ۲۴ ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حوادث کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.