فرماندار شهرستان بناب بر برگزاری باشکوه انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری تاکید کرد و گفت: روسای ادارات اجازه دارند از زیرساخت‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات استفاده کنند، اما به هیچ عنوان نباید در مجالس انتخاباتی شرکت کرده و طرفدار شخص خاصی باشد.

لعلی در جلسه شورای اداری بناب با اشاره به پیش ربودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کاندیدایی برای جذب رای کاندید دیگری را تخریب کند و از خط قرمز‌ها عبور کند قطعاً با وی برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: طی سالیان گذشته در شهرستان بناب اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف از بهداشت مدرسه سازی راهسازی، آسفالت کاری و ده‌ها پروژه عمرانی و خدماتی دیگر با اعتبارات ده‌ها میلیاردی انجام شده است و نباید این گونه اقدامات را کمرنگ نشان بدهیم.

 وی خاطرنشان کرد: از تمامی روسای ادارات تقاضا دادیم خدمات دولت طی سالیان گذشته را از راه‌های مختلف به خصوص کمک گرفتن از رسانه‌های رسمی شهرستان به سمع و نظر شهروندان برسانند و این گونه نباشد که عده‌ای در فضای مجازی تنها بگویند دولت طی چند سال اخیر یک آجر روی آجر دیگر نگذاشته است.

وی نصب پرچم ایران و عکس شهدا در تمامی ادارات را خواستار شد و گفت: متاسفانه در برخی از ادارات مشاهده می‌شود که پرچم ایران و یا عکس شهدا نیست و این در حالیست که ما می‌بایست به پرچم ایران و خون شهدا تعصب خاصی داشته باشیم.

 

برچسب ها: شهدا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.