فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین گفت: حضور گسترده در انتخابات محقق ‏کننده حماسه سیاسی است و بصیرت ‏افزایی عرصه انتخابات مهم ‏ترین کار محسوب می ‏شود.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: آحاد جامعه باید با شرکت در عرصه انتخابات 24 خرداد به قصد قربت الی ‏الله، ثبات و پایداری هر چه بیشتر نظام اسلامی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: وظیفه امروز همه ما بیداری و بصیرت‏ افزایی است تا با خلق حماسه‏ ای دیگر، دشمنان را از دستیابی به مطامع شومشان ناامید سازیم.

مهری افزود: هوشیاری و بیداری امروز جامعه ما مرهون خون پاک شهداست که بصیرت را به ما هدیه کرده و راه شهادت را همواره باز گذاشته و می ‏توان مسیر وحدانیت، خداشناسی و علم و دانش را با معرفت طی کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه از پیش‏ بینی 70 شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: جلسه ‏های مختلفی تا امروز در فرمانداری فیروزکوه و با مشارکت مسئولان و معتمدان مردم برگزار شده است تا برنامه‏ ریزی مطلوبی در این حوزه صورت گیرد.

وی ادامه داد: برنامه‏ ریزی برای برگزاری سه انتخابات پیش‌ رو در شهرستان فیروزکوه باید از هر لحاظی جامع باشد تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز محقق شود.

مهری افزود: 70 شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در این شهرستان پیش ‏بینی شده است تا به مردم در شهرها و روستا های مختلف فیروزکوه در حوزه رأی ‏گیری خدمات ارائه دهد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.