امام جمعه ایلام گفت: کوتاهی در انتخاب فرد اصلح خیانت به انقلاب، امام راحل(ره) و آرمان های شهداست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ايلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: مسوولیت عالی اجرایی کشور باید به مدیری جهادی و کارآمد، ولایتمدار، متعهد و متخصص سپرده شود و کوتاهی در انتخاب فرد اصلح خیانت به انقلاب، امام (ره) و آرمان های شهداست.
وی ادامه داد: ملت با بصیرت و فهیم ایران اسلامی باید در میان نامزدهای انتخابات فرد اصلح با معیارهای لازم بیابند.
خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: رییس جمهور آینده باید باورش به اسلام از همه بیشتر بوده و اهتمام جدی به پیاده کردن دستورات دینی و ارزش های اسلامی داشته باشد.
لطفی اضافه کرد: اولویت دوم رییس جمهور منتخب و دولت آینده اهتمام جدی به مسائل اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی است.
وی یادآور شد: رییس جمهور منتخب مردم همچنین باید در موضع گیری ها و روابط با کشورهای مختلف جهان بر اساس حکمت، عزت و مصلحت حرکت کرده و در مقابل شیاطین عالم به ویژه آمریکا و اسرائیل سازش ناپذیر و شجاع باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بهترین روش برای ارزیابی نامزدها بررسی دقیق کارنامه مدیریتی و مطالعه دقیق توانمندی آنهاست.
لطفی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز شهادت امام هادی (ع) اشاره و گفت: امام هادی (ع) با وجود همه رنج ها و دردها هرگز به سازش با کفار تن نداد.
وی در ادامه به اشغال سرزمین فلسطین در 65 سال پیش پرداخت و افزود: اشغال سرزمین فلسطین و اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی در سال 1327 روز نکبت است.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: 65 سال پیش حادثه پلید و زشتی در سرزمین فلسطین روی داد که ره آورد آن نکبت است./س

 

برچسب ها: فرد اصلح ، انتخابات ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.