مدیر بیمارستان الشفا غزه اعلام کرد این بیمارستان با مرگ تنها چند ساعت فاصله دارد و جهان به نظاره آن نشسته است.

رئیس بیمارستان الشفا غزه امروز شنبه اعلام کرد این بیمارستان که بارها مورد هدف جنگنده‌های صهیونیست قرار گرفته است فقط چند ساعت ها با مرگ فاصله دارد.

 براساس گزارش الجزیره، محمد ابوسلمیه، مدیر بیمارستان الشفا در مصاحبه‌ای گفت : جهان مرگ ما را تماشا می کند. ما عدد نیستیم. ما با مرگ چند ساعت فاصله داریم.

او در ادامه از فاجعه‌ای وحشتناک خبر داده و درخصوص آن گفت: اجساد شهدا روی هم انباشته است و ما تلاش می‌کنیم آنها را در داخل بیمارستان دفن کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت در غزه اعلام کرد که مجتمع پزشکی شفا به طور کامل تعطیل شده و قادر به خدمات‌دهی نیست، ما اکنون در داخل بیمارستان حضور داریم و مجتمع از همه طرف‌ها محاصره شده و پهپاد‌ها بالای سر آن پرواز می‌کنند.ساختمان بخش جراحی مجمتع پزشکی شفا بمباران شده است. صدای بمباران و توپخانه‌ها را می‌شنویم و محوطه بیمارستان به طور مستقیم هدف قرار می‌گیرد.

ساعتی پیش  یوسف ابوالریش، معاون وزیر بهداشت فلسطین در غزه، اعلام کرد که نیروهای اشغالگر حیاط داخلی بیمارستان الشفا را هدف قرار دادند که منجر به آتش‌سوزی شد.

معاون وزارت بهداشت فلسطین در غزه در ادامه به الجزیره گفت که واقعیت کنونی بیمارستان الشفاء غیرقابل تصور است و فراخوانی که به گفته او ممکن است آخرین فراخوان باشد برای مداخله فوری و شکستن محاصره این منطقه است، صادر شد.

 ابوالریش تایید کرد که تمام سوخت مجتمع الشفا و تجهیزات پزشکی بیمارستان به طور کامل تمام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه هم از داخل مجتمع پزشکی الشفاء گفت: صدای آتش و توپخانه از همه جا به گوش می‌رسد، ما هیچ ذخیره آب و غذا نداریم، هزاران نفر از جمله بیماران و کادر پزشکی و برخی عناصر امدادرسان و دفاع مدنی در داخل مجتمع تحت محاصره هستند.

یک روزنامه‌نگار در داخل بیمارستان الشفاء هم با بیان اینکه درگیری‌ها بسیار نزدیک به مجتمع و در فاصله ۲۰۰ تا ۵۰۰ متری در جریان است، گفت: همه ساختمان‌های اطراف بیمارستان مورد هدف اسرائیل قرار گرفته و هرکسی که بین ساختمان‌های مجتمع حرکت کند، مورد حمله قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار