رئیس دستگاه قضا شهرستان زرند گفت: با ورود دستگاه قضایی شهرستان زرند از ورود ۲۰۰ پرونده به دادگستری شهرستان زرند جلوگیری شد.

ابوالفضل فرح بخش رئیس دستگاه قضا شهرستان زرند گفت: در راستای سیاست‌های قوه قضائیه در خصوص مدیریت قضایی پرونده ها، دستگاه قضایی شهرستان زرند با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های قانونی موضوع اصلاح انتقال آب کشاورزی متعلق به روستای روح آباد که از زیر واحد‌های مسکونی شهرک امام سجاد (ع) عبور کرده را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا موضوع با حضور دادستان و مدیران مرتبط در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم مطرح و خوشبختانه با همکاری فرمانداری، شهرداری، جهاد کشاورزی شاهد جابجایی خط انتقال آب کشاورزی در محدوده شهرک امام سجاد (ع) هستیم و با اجرای این طرح از ورود ۲۰۰ پرونده قضایی به دادگستری این شهرستان جلوگیری شد و خوشبختانه مشکل چندین ساله ساکنین این شهرک بدون تشکیل پرونده قضایی رفع شد.

 مدیر جهاد کشاورزی زرند هم گفت: در راستای ورود دستگاه قضایی به موضوع مشکلات ساکنین شهرک امام سجاد علیه السلام، که حدود ۵۰ سال قبل خط انتقال آب کشاورزی در این شهرک اجرا شده است.

 رضا محمدی گفت: برای رفع دغدغه ساکنین و از طرفی نشت لوله‌های آب که موجب خساراتی به تعدادی از واحد‌های مسکونی وارد شده بود. این اداره اقدام به خرید ۷۰۰ متر لوله انتقال آب به ارزش ۵ میلیارد ریال را نموده است تا ساکنین شهرک دغدغه خسارت به واحد‌های مسکونی خود نباشند.

وی اجرای خط انتقال جدید را موجب جلوگیری از هدر رفت آب و خسارت به واحد‌های مسکونی دانست. 

 عربپور یکی از ساکنین شهرک گفت: حدود ۱۰۰۰ خانوار در این شهرک زندگی می‌کنند که حدود ۲۰۰ خانوار ان انتقال آب کشاورزی از زیر ساختمان‌ها عبور کرده است و شاهد نشست و خساراتی به تعدادی از این واحد‌های مسکونی بودیم. خدارو شکر با ورود دستگاه قضایی خوشبختانه شاهد اجرای خط جدید انتقال آب کشاورزی هستیم.

یکی دیگر از ساکنین شهرک هم گفت به نمایندگی از اهالی شهرک از ورود رئیس دادگستری و دادستان به رفع مشکل چند ساله ما تشکر و قدردانی می‌شود؛ که از بروز خسارت به منازل مسکونی ما جلوگیری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار