فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک: اردوی راهیان نور مخصوص محصلین دختر از فردا شروع شده و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: مرحله اول اعزام‌ها از پانزدهم آبان ماه شروع و تا شانزدهم آذرماه سال جاری ادامه دارد، این مرحله از اعزام‌ها فقط به گروه دانش‌آموزان دختر اختصاص دارد.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری با بیان اینکه ۱۵۰۰ نفر در این مرحله به این اردو‌های معنوی اعزام خواهند شد، افزود: تقویت فرهنگ الگوپذیری دانش‌آموزان از ایثارگری‌ها، مقاومت و رشادت‌های شهداء مهمترین هدف راهیان نور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش تربیتی اردو‌های راهیان نور تصریح کرد: قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا و الگو گرفتن از آنان برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تأثیر اخلاقی و تربیتی را دارد.

سرهنگ مهجوری دوکوهه، یادمان فتح المبین، طلاییه، اروندکنار، معراج الشهدا، شلمچه، مسجد جامع و موزه خرمشهر را بازترین کتب تاریخ ملت ایران دانست و گفت: نسل جوان انقلاب با حضور در این سرزمین‌ها از نزدیک وسعت دور و دراز دفاع مقدس از دین را لمس می‌کنند؛ چراکه خون شهدا به این مناطق ارزش بخشیده است.

او با بیان اینکه در هر کاروان براساس تعداد اتوبوس‌ها راوی، خادم و روحانی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: خادمان دانش‌آموزی، روحانیون و همچنین راویان دفاع مقدس در طول اردوی راهیان نور در منطقه یا در مسیر مباحث مختلف فرهنگی، اعتقادی و سیاسی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.