سومین کاروان راهیان نور دانش آموزی از شهرستان شازند اعزام شدند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شازند: در قالب درس آمادگی دفاعی ۳۳۰ دانش آموز به وسیله هفت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

مرحله سوم اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان شازند با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: در سومین مرحله از اعزام دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور حدود ۳۳۰ دانش آموز در قالب هفت دستگاه اتوبوس تحت عنوان اردوی عملی درس آمادگی دفاعی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ غلامی افزود: در چهار شبانه روز برگزاری این اردو دانش آموزان از مناطق عملیاتی فتح المبین در اندیمشک، اردوگاه شهید مسعودیان اهواز، یادمان موشکی شهید حبیب اللهی در اهواز، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهدای خیبر و بدر در طلائیه، اردوگاه شهید باکری در خرمشهر، یادمان عملیات والفجر ۸ در اروندکنار، یادمان علقمه، یادمان نهر خین و شلمچه و محل عملیات کربلای ۴ و ۵ در شلمچه بازدید می‌کنند.

او ادامه داد: دانش آموزان در روز آخر با عهد و پیمانی که با شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای شهید محمودوند اهواز حضور دارند عهد و پیمان می‌بندند.

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: در این مدت راویان همراه کاروان هستند و انشاءالله اتفاقات هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را برای دانش آموزان روایت خواهند کرد.

برچسب ها: راهیان نور ، شازند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.