تجدید عهد با شهداء

اعزام آخرین کاروان محصلین اراکی به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک: ۳۰۰ دانش‌آموز دختر اراکی در پنجمین مرحله از اعزام راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار محمد مهجوری در مراسم بدرقه اعزام پنجمین مرحله از کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان اراک از اعزام آخرین مرحله از اعزام دانش‌آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: در این سفر معنوی دانش‌آموزان با معارف دفاع مقدس، با فرهنگ ایثار و شهادت در مناطق یادمانی آشنا می‌شوند.

او افزود: این دانش آموزان از یادمان‌های هویزه، اروند کنار، شلمچه، طلائیه و شهید محمودوند (معراج شهدا) بازدید خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک عنوان کرد: حضور نسل امروز به عنوان رویش‌های انقلاب اسلامی در سرزمین شهدا پیوند قلبی با آرمان‌های شهدا را به دنبال دارد؛ شهدا خود را فدای ناموس و مملکت خود کرده‌اند تا امروز بتوانیم به راحتی در آرامش زندگی کنیم.

سرهنگ مهجوری فراگیری معارف دفاع مقدس و روشن نگه داشتن چراغ مسیر انقلاب را از اهداف راهیان نور دانست و گفت: اردو‌های راهیان نور، اردو‌هایی عقیدتی و معنوی است و معنای اصلی آن انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل‌های امروزی بوده که روحیه معنویت ازایثار و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.