اردوگاه‌های استان مرکزی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برای استقبال از زائران راهیان نور آماده هستند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در  بازدید از اردوگاه شهید رحیم آنجفی در خرمشهر از آمادگی اردوگاه‌های استان مرکزی برای استقبال از زائران راهیان نور خبر داد.

سردار کریمی گفت: خادمان شهدا و اردوگاه‌های استان مرکزی آمادگی کامل برای استقبال از کاروان‌های راهیان نور را دارند و همچنین یادمان‌های شهدا نیز پذیرای زائرین هستند و سپاه و بسیج تمام قد آماده خدمت رسانی به زائرین مناطق عملیاتی است.

او افزود: ظرفیت عظیم اردو‌های راهیان نور باید برای تحقق جهاد تبیین پای کار بیاید و امروز با توجه به هجمه دشمنان در جنگ شناختی برای زیر سوال بردن ارزش‌ها و حماسه‌های هویت ساز اردو‌های راهیان نور می‌تواند همچون کارگاه‌های تخصصی جهاد تبیین عمل کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه راهیان نور قرارگاه بزرگ جهاد تبیین است، گفت: مظاهر مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران در دفاع مقدس از طریق اردو‌های راهیان نور باید به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

او ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف اردو‌های راهیان نور نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و ارائه بسته‌های فرهنگی و پشتیبانی فکری به جوانان است و راهیان نور همچون یک فناوری و نرم افزار تحول آفرین عمل می‌کند و می‌تواند مسیر پیشرفت را به جوانان نشان دهد.

سردار کریمی عنوان کرد: تامین محتوای معنوی و فرهنگی برای جوانان و نسل جدید در گام دوم انقلاب از ضرورت مهمی برخوردار است و یکی از ظرفیت‌های این مهم اردو‌های راهیان نور است و لذا سرمایه گذاری بر روی اردو‌های راهیان نور تضمین کننده پیشرفت و بقای فرهنگ‌های ارزشی است.

او بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس کارخانه انسان سازی و دانشگاه بزرگ معرفت شناسی است و امروز این فرهنگ ارزشی هم باید پاسداری شود و هم به نسل‌های جدید و آینده منتقل شود و اردو‌های راهیان نور بقا و تداوم فرهنگ دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.