رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: قطعه یک و دو آزاد راه تهران _ شمال به اتمام رسیده است و ساخت قطعه سوم به زودی آغاز می شود.

سید پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در بنیاد مستضعفان کم فروشی نکرده ایم و از ارزش های اخلاقی و انقلابی کوتاه نیامده ایم .

وی گفت: از توسعه روحیه بسیجی و انقلابی حمایت کرده ایم در دوران کرونا به اکثر اقشار آسیب پذیر خدمت رسانی کرده و از ماموریت کمیته امداد و بهزیستی حمایت کرده ایم.

فتاح اظهار کرد: با افتتاح منطقه یک و دو  آزاد راه  و تونل البرز بخش زیادی از تصادفات را در محور شمالی کاهش داده ایم.

رئیس بنیاد مستضعفان  تاکید کرد: در خصوص قطعه سه آزادراه تهران _ شمال با هئیت دولت به تفاهم رسیده ایم و دستور ساخت آن صادر شده و جزئیات آن در حال تدوین است

او گفت: سعی کرده ایم نگاه مردم را به بنیاد مستضعفان عوض کنیم و از کارگران در تمامی شهرها از جمله دورترین مناطق حمایت کرده ایم 

وی افزود: تمامی تعهدات را پرداخت کرده و هیچ معوقه ای به هیچ یک از بخش ها نداریم و تمامی طرح های نیمه تمام از  دو دوره گذشته به اتمام رسانده و به مرحله درآمد زایی رساندیم.

رئیس سابق بنیاد مستضعفان توضیح داد: تمامی واحدهای مسکونی وبرج های که نیمه تمام مانده بود و یا مشکل حقوقی و سند داشت را به اتمام رساندیم و تمامی مشکلاتی که با وجود تحریم ها بر بنیاد مستضعفان اعمال شده بود را با وجود افزایش هزینه ها  برطرف کردیم.

او گفت: ما از ظرفیت های بنیاد مسکن برای ساخت مسکن محرومان استفاده کرده ایم و اقدام به خانه سازی نکرده ایم بلکه از  این رویه حمایت کرده ایم و در حوزه امداد رسانی به مناطق سیل زده سیمان و میلگرد رایگان اعطا کردیم همچنین میزان صدور اسناد علوی را به ۱۵۰ هزار سند رسانده ایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار