نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در لنده گفت: آمریکا محور شرارت عالم هستی است.

آیت الله نصیر حسینی در مراسم یوم الله ١٣آبان شهرستان لنده گفت: ملت ایران، ملتی آزاده خواه و مستقل هستند که در مقابل تمام ظلم عای عالم ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمریکا محور شرارت عالم هستی است افزود: در همین قرن اخیر بیش از صد جنگ را برعلیه کشورهای جهان طراحی کرده است و حمله با بمب اتم به ژاپن و سایر کشورهای جهان نتیجه خوی استکباری امریکا است.

آیت الله حسینی ادامه داد: آمریکا در ایران متحمل جنایات زیادی بر علیه ملت و دولت ایران شده است که کودتای نوژه، کشتارمردم در توطئه های مخملین، حمایت از رژیم پهلوی، تصویب حق توحش برای ماموران خود، ترور دانشمندان و دولتمردان و ترور بیش از ١٧هزار شهید سندی روشن برای جنایات امریکا بر علیه ملت ایران است.

وی گفت: امریکایی ها تا جایی پیش رفتند که محاکم قضایی ایران حق رسیدگی به تخلفات و جنایات امریکایی ها در ایران را نداشتند و هیچ یک از مقامات دولتی و شاهنشاهی نیز حق دخالت در امورات امریکایی ها در ایران را نداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: اگر ما مرگ بر امریکا می گوییم به واسطه طراحی و اجرای عملیات های ترور و جنگ، دخالت و سرنگونی کشورهای مستقل است.

حسینی کشتار تاریخی غزه را به واسطه حمایت های مستقیم امریکایی ها دانست و ادامه داد: محاکم بین المللی از ترس امریکا مهر سکوت بر لب زدند.

نماینده ولی فقیه در استات گفت: امروز غزه خون می گرید و امروز در تمام جهان١٣آبان است چرا که تمام جهان برعلیه امریکا و استعمار جهانی بیدار شدند و شعار برعلیه آمریکا و اسرائیل سر می دهند.

وی افزود :این شعاری که ۴۴سال است ملت ایران سر می دهند امروز مورد تاکید همه ملت های جهان است چرا که دامنه جنایات امریکا توسط اسرائیلی ها با بمب های امریکایی ملت مظلوم غزه قتل عام شدند.

امام جمعه یاسوج افزود: تا مستکبری همانند امریکا وجود دارد ملت های جهان به واسطه دخالت های آن و زیر سؤال بردن استقلال و تمامیت ارضی کشورهای شاهد فروپاشی این کشورها هستیم.

وی افزود: امروز ملت ایران شاخ امریکا را در جهان شکسته است و ام القرای جهان اسلام ایران است که به واسطه حق طلبی و آزادی خواهی به یاری تمام کشورهای مظلوم و ستم دیده می شتابد و نقشه های امریکایی ها را یکی پس از دیگری خنثی می کنند.

حسینی گفت: امروز این جنگ جنگ حق وباطل است و باید همه ملت های آزادی خواه جهان به یاری مردم غزه و فلسطین بشتابند و همه یکصدا می گویند که مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل که این شعار در تمام کشورهای جهان فراگیر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.