نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هلال احمر این استان خدمات بسیار خوبی در شرایط بحرانی ، بویژه زلزله سی سخت ارائه کرده است.

آیت اله حسینی در دیدار با آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در یاسوج با بیان اینکه این استان در پیش از انقلاب از محرومیت بسیار زیادی رنج می‌برد گفت: روستایی داشتیم در کنار مرکز استان که هیچ خدمات و امکاناتی نداشت، اما حالا به برکت انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به آن روستا انجام شده است.


وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد مشارکت بالایی در صحنه‌های ملی به خصوص انتخابات دارد گفت: این نوع مشارکت سیاسی، نشانه این است که مردم این دیار انقلاب را دوست دارند و شایسته خدمت هستند.


آیت اله حسینی با تاکید بر اینکه ۲۵ درصد گاز این کشور را این استان تامین می‌کند گفت: مردم توقع دارند این منابعی که وجود دارد حداقل مقداری از آن در این استان هزینه شود.


نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور نیز با بیان اینکه ۳۰۰ روحانی در سراسر کشور با ما همکاری می‌کنند گفت: کمک و خدماتی که جمعیت هلال احمر انجام می‌دهد با نگاه انسانی است نه اینکه به نوع دین نگاه کنیم.


آیت الله معزی افزود: ما وظیفه داریم این روحیه امدادی را در جوانان بیشتر کنیم.


در این دیدار مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هم با بیان اینکه ۴ هزار و ۵۰۰ خدمت را به جمعیت عشایری در سیل مانسون انجام دادیم گفت: این جمعیت در عملیات‌های کوهستان رتبه دوم کشوری و دراطفاء حریق مقام اول کشور را دارد.


کاظم فلاحی دوست افزود: داروخانه هلال احمر تا ۵۰ روز آینده در استان به بهره برداری می‌رسد.


وی همچنین با بیان‌ اینکه دفتر نمایندگی سرفاریاب احداث شده گفت: مجوز‌های دفاتر دیشموک و پاتاوه نیز درحال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.