مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، حدنگاری را اقدامی فرا دستگاهی عنوان و بر لزوم همکاری کلیه نهاد‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با حضور مدیر کل، روسای ادارات ستادی و روسای واحد‌های ثبتی شهرستان‌ها در محل سالن جلسات این اداره کل با موضوع برنامه‌ریزی برای اعزام گروه‌های جهادی حدنگاری به شهرستان‌های جنوبی استان برگزار شد.

سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در این نشست با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر تحقق قانون جامع حدنگار و تثبیت مالکیت متر به متر اراضی، حدنگاری را اقدامی فرا دستگاهی عنوان و بر لزوم همکاری کلیه نهاد‌های ذی‌ربط تاکید کرد.

وی با اشاره به تحقق ۹۹/۶ درصدی حدنگاری اراضی ملی و وضعیت رو به رشد صدور اسناد حدنگار اراضی کشاورزی اظهار داشت: در زمینه حدنگاری اراضی و املاک مناطق کم‌برخوردار باید کار به گونه‌ای دنبال شود که هیچ هزینه‌ای به مردم تحمیل نشود.

هاشمی افزود: در این زمینه از هر واحد ثبتی استان یک نفر نقشه‌بردار در قالب گروه جهادی حدنگاری شهید سلیمانی به مناطق جنوبی استان اعزام می‌شوند تا نسبت به نقشه‌برداری جهادی و رایگان اراضی و املاک اقدام کنند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با اشاره به وظایف تعیین شده برای دستگاه‌ها ذیل قانون جامع حدنگار گفت: دستگاه‌های مستنکف از اجرای تکلیف قانونی، برای رسیدگی و برخورد با ترک فعل به دادستانی معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار