هواشناسی زنجان هشدار سطح زرد صادر کرد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه، فعالیت این سامانه امروز نیز در استان ادامه خواهد داشت که به دلیل ماهیت بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر، ‌ سیلابی شدن مسیل‌ها و رعد و برق در ارتفاعات وجود دارد.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان  با بیان اینکه میزان بارش ها فردا به خصوص در نواحی جنوبی و شرقی استان بیشتر خواهد بود، ‌ گفت:‌ هم استانی ها از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی یادآور شد:‌ هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان ابری است و بارندگی های خفیف و متوسط در استان تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت.

سلطانی اظهار داشت:‌ دمای هوا نیز تا روزهای ابتدایی هفته آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی دمای فعلی هوای شهر زنجان را ۱۰ درجه سانتیگراد بیان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۹ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۱۷ درجه، خرمدره ۱۰ و ۱۸ درجه، آببر ۱۵ و ۲۰ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۷ درجه، قیدار ۹ و ۱۵ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۱۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.