کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه روز گذشته زنجان با دمای هوای یک درجه سانتیگراد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق مختلف استان قسمتی ابری و ابری است، گفت: سامانه بارشی فعال طی چند روز گذشته از منطقه خارج شده است و از امروز تا اواخر هفته جاری شرایط نسبتا پایداری در استان حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده آسمان مناطق مختلف صاف تا کمی ابری خواهد بود،‌ یادآورشد:‌ روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدت می گیرد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می رسد.

سلطانی دمای فعلی هوای شهر زنجان را هفت درجه سانتیگراد بیان کرد و اظهار داشت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان یک و ۱۸ درجه، ابهر چهار و ۱۸، خرمدره پنج و ۱۷ درجه، آببر ۱۳ و ۲۵ درجه، سلطانیه ۲ و ۱۶ درجه، قیدار چهار و ۱۴ درجه و ماهنشان چهار و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.