ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بمباران هوایی خود را در نوار غزه «به منظور آمادگی برای مرحله بعدی جنگ» تشدید کرده است.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که بمباران هوایی خود را در نوار غزه همزمان با ورود به روز شانزدهم تجاوز به این باریکه «به منظور آمادگی برای مرحله بعدی جنگ» تشدید کرده است و این نشان می‌دهد که وعده حمله زمینی به نوار غزه در حال نزدیک شدن است.

به گزارش الجزیره،  «ژنرال دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته گفت: «از امروز حملات را تشدید کرده و (اندازه) تهدید را کاهش خواهیم داد.» وی مدعی شد: «بر همین اساس از ساکنان شهر غزه خواستم برای اطمینان از امنیت به حرکت خود به سمت جنوب ادامه دهند.»

«ژنرال هرزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) در جریان بازرسی از یکی از تیپ‌های پیاده ارتش اشغالگر، گفت:« وارد غزه می‌شویم.» و افزود: «غزه پرجمعیت است، دشمن در آن‌جا چیز‌های زیادی را آماده می‌کند، اما ما آماده هستیم.»

هالیوی با اشاره به طوفان الاقصی گفت: ما برای یک مأموریت عملیاتی حرفه‌ای با هدف نابودی حماس و زیرساخت‌های این جنبش وارد می‌شویم و تصاویر کشته‌شدگان روز شنبه دو هفته پیش را نیز به یاد خواهیم آورد. عملیاتی که توسط مقاومت به رهبری حماس آغاز شد.

اگر این اتفاق بیفتد، تحلیلگران بر این باورند که سربازان صهیونیست با جنگ خیابانی شدیدی با رزمندگان مقاومت روبه‌رو خواهند شد که حدود ۲۵۰ اسیر را نیز در نوار غزه نگه می‌دارند که پس از حمله غافلگیرانه در ۷ اکتبر سال جاری از اسرائیل بازگردانده شدند.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای شانزدهمین روز درپی عملیات طوفان الاقصی ادامه دارد و غیرنظامیان را با حملات هوایی شدید هدف قرار می‌دهد که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر - که اکثر آن‌ها کودک و زن بودند - و تخریب محله‌های فلسطینی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۰۰ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
آمریکا، آلمان، انگلیس و فرانسه و به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در جنگ نوار غزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
به انداره کافی تلافی کرده کافیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۱ آبان ۱۴۰۲
یه چهارم غزه رو به تلافی ورداره نه اینکه ملتو قتل عام کنه
آخرین اخبار