استاندار کرمانشاه در دیدار با جانشین فراجا با تقدیر از نیروی انتظامی برای همراهی با برنامه‌های استان در حوزه‌های مختلف، گفت : استانداری پیگیر ایجاد معابر مجاز کولبری در استان است.

در دیدار استاندار کرمانشاه با جانشین فراجا که روز یکشنبه با حضور فرمانده انتظامی و مرزبانی استان برگزار شد، درباره تسهیل ایجاد معابر کولبری مجاز، ضرورت جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز، جلوگیری از قاچاق کالا، ساماندهی معتادان متجاهر و تقویت امنیت مرز‌های استان گفتگو و تبادل نظر شد.

استاندار کرمانشاه مهار آسیب‌های اجتماعی بویژه سرقت‌های خُرد را از برنامه‌های کلیدی در استان عنوان و اظهار کرد: طرح جامع ساماندهی معتادان متجاهر از اسفند سال گذشته آغاز و طی آن تعداد زیادی از معتادان جمع آوری شده که این طرح با شروع بکار اردوگاه صیانت در شرق استان وارد مرحله تکمیلی خواهد شد.

محمدطیب صحرایی افزود: در مرحله نهایی دیگر هیچ معتاد متجاهری در سطح شهر‌های استان نخواهیم داشت و طی یک پروسه زمانی مشخص این معتادان، بهبود یافته و دارای مهارت و شغل خواهند شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در این دیدار عملکرد مدیریت استان کرمانشاه، فراجا و مرزبانی استان در آیین اربعین حسینی (ع) امسال را قابل تقدیر دانست و از همراهی استاندار در مدیریت آسیب‌های اجتماعی، ارتقای امنیت استان و کمک به اجرای برنامه‌های پلیس تقدیر کرد.

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه سلاح گرم در بسیاری از جرایم نقش کلیدی دارد، بر ضرورت جمع آوری این سلاح‌ها و جلوگیری از قاچاق آن تاکید کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.