معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید برای هر شهرداری بسته سرمایه گذاری تهیه و تدوین کرد.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی گفت: لازم است برای هر شهرداری، یک بسته سرمایه گذاری ویژه تعیین شود.  

او با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان، شهرداری‌ها قدرت مانور زیادی دارند افزود: برای هر شهر بایستی بسته به ظرفیت آن بسته‌های سرمایه گذاری ویژه‌ای تهیه و تدوین شود.

عباس زاده با تأکید بر تبیین درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها عنوان کرد: یکی از درآمد‌های پایدار، استفاده از ظرفیت معادن است و باید به این سمت برویم که شهرداری‌ها با ورود به بحث سرمایه گذاری بر روی ظرفیت‌ها درآمد پایدار ایجاد کنند.  

معاون استاندار ادامه داد: ما باید به جذب سرمایه با همکاری بخش خصوصی فعال در این حوزه بپردازیم.


بیشتر بخوانید


فاطمی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان به بیان برنامه‌ها و اقدامات انجام گرفته پیرامون موضوعات اقتصادی سازمان و  فعالیت‌های انجام شده و تمهیدات صورت گرفته در شهرداری‌ها اشاره کرد.

او با اشاره به برنامه‌های سازمان در حوزه‌های بازرگانی و عمرانی بر همکاری‌ها و هم افزایی هرچه بیشتر شهرداری‌ها در جهت تسهیل و تسریع در اجرای این طرح تأکید کرد.

در این جلسه اقدامات انجام شده، روند پیشرفت و اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در حال اجرای سازمان در حوزه‌های گوناگون مورد بررسی و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام سازمان در حوزه اجرایی از جمله آخرین وضعیت طرح احداث جایگاه سوخت و پارکینگ، ساخت و ساز واحد‌های مسکونی و سرمایه گذاری در حوزه معدن مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.