معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به نیازمندان استان مساعدت شده است.

 محمد صیادی معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن، تسهیلات خرید و ساخت واحد مسکونی و  تسهیلات اشتغال از جمله خدماتی است که بخش عمده کمک‌های این نهاد را برای رفع محرومیت در جامعه شامل می‌شود.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در این میان برخی نیاز‌های محرومان وجود دارد که باید با کمک‌های موردی و اورژانسی مورد توجه قرار گیرد که بخشی از این کمک‌ها در دفاتر کمیته امداد توسط مددکاران و روسای ادارات انجام می‌شود.

وی افزود: بخش دیگر این کمک‌های مورد در سفر‌های مدیرکل کمیته امداد استان به نقاط مختلف که براساس برنامه ریزی در حال انجام است، صورت گرفته تا نیازمندی به واسطه برخی مسائل و گره‌های خاص دچار بحران در زندگی نشود.

صیادی اعلام کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲۶ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان کمک موردی به ۹۱ هزار و ۸۹۱ نفر از نیازمندان و محرومان مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: از این رقم ۵۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد امام (ره) و مابقی از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است.

معاون حمایت سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک‌های موردی به مثابه مُسکنی است تا مددجو بتواند در شرایط مناسب تری به رفع مشکلات خود بپردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار