رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۵۹۸ حامی به ۱۹۴ فرزند تحت حمایت خود بیش از ۲۹۶ میلیون تومان کمک کرده اند.

فرزاد جهانگرد رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین هر فرد یک فرزند یتیم یا محسنین را به عنوان فرزند معنوی خود مورد حمایت قرار می‌دهد و ماهانه به دلخواه از حداقل ۱۰ هزار تومان تا هر رقمی که بخواهد به حساب فرزند معنویش واریز می‌کند.

رئیس کمیته امداد اداره اسفرورین اضافه کرد: در ۶ ماهه نخست امسال  ۵۹۸ حامی با حمایت از ۱۴۰ فرزند محسنین و ۵۴ فرزند یتیم بیش از ۲۹۶ میلیون تومان به حساب این فرزندان واریز کرده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت اقشار مختلف مردم نیکوکار در پنج مرکز نیکوکاری بیش از ۷۳۹ میلیون تومان کمک مردمی را برای نیازمندان و محرومان جمع آوری کرده اند که کمک‌های جمع آوری شده در توسط اعضای همین مراکز برای نیازمندان و محرومان هزینه شده است.

جهانگرد عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲۲۵ میلیون تومان صدقه واریزی مردم اسفرورین در دو هزار و ۶۹۷ صندوق صدقه جمع آوری شده و برای محرو مان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸۱۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان و محرومان اسفرورین برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.