رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی گفت:در نیمه نخست امسال نیکوکاران بیش از سه میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان به نیازمندان این بخش کمک کردند.

 سید مهرداد چگینی رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی گفت: با مشارکت اقشار مختلف مردم نیکوکار، طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از سه میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان به محرومان و نیازمندان طارم سفلی کمک نقدی و غیرنقدی شده است.

رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۶۵۹ میلیون تومان کمک ۷۹۵ حامی است که به ۲۲۸ فرزند محسنین و ۲۰ فرزند یتیم تحت حمایت خود مساعدت کرده اند.

وی افزود: این حامیان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز می‌کنند و سایر کمک‌ها را نیز با هماهنگی با مددکاران به دست فرزندان معنوی تحت حمایتشان می‌رسانند.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۱۲ میلیون تومان صدقه مردم نیکو کار طارم سفلی که در دو هزار و ۱۹۲ صندوق صدقات واریز شده بود، جمع آوری و برای محرومان همین منطقه صرف شده است.

چگینی عنوان کرد: از مجموع بیش از سه میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان کمک‌های مردمی بیش از ۷۳۲ میلیون تومان توسط اعضای یک مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که اعضای این مرکز از اقشار مختلف مردم هستند.

وی گفت: اعضای مراکز نیکوکاری خود کمک‌های مردمی را جمع آوری کرده و خودشان نیز با شناخت محلی که دارند، کمک‌ها را به دست محرومان و نیازمندان می‌رسانند.

رئیس کمیته امداد اداره طارم سفلی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد مهربانی اختصاصی # ۰۲۸۱۰*۸۸۷۷* به نیازمندان طارم سفلی اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.