رئیس کمیته امداد اداره البرز گفت: در نیمه نخست امسال مردم نیکوکار این شهرستان بیش از ۲۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.

حسین اصلی بیگی طزرکی رئیس کمیته امداد اداره البرز گفت: طرح‌های مختلفی در کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می‌شود که هر طرحی رفع بخشی از مشکلات طیفی از نیازمندان را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف به نیازمندان و محرومان شهرستان البرز اهداء شده است که همه این کمک‌ها برای نیازمندان همین شهرستان صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره البرز اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۱۵ میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان توسط ۲۷ مرکز نیکوکاری جمع آوری و برای نیازمندان و محرومان صرف شده است.

وی افزود: در مراکز نیکوکاری روند جمع آوری و هزینه کرد کمک‌های مردمی توسط خود اعضای این مرکز انجام می‌شود از این رو اقشار مختلف در اداره این مراکز حضور داشته و مشارکت جدی دارند.
اصلی بیگی طزرکی عنوان کرد: طی مدت مذکور مردم نیکوکار بیش از یک میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان صدقه در ۲۱ هزار و ۷۷۵ صندوق واریز کرده اند که انتظار می‌رود، مردم نیکوکار برای سهولت در پرداخت و جمع آوری از سامانه # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان البرز ۳۴ هزار و ۲۶۰ حامی برای کمک به ۶ هزار و ۷۵۲ فرزند محسنین و یک هزار و ۴۷۱ فرزند یتیم با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارند و کمک‌های خود را به حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

رئیس کمیته امداد اداره البرز اعلام کرد: ۳۴ هزار و ۲۶۰ حامی طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان کمک مردمی را به فرزندان معنوی خود داشته اند

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان شهرستان البرز از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* اهداء کنند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.