معاون قضایی دادگستری کرمان گفت: در راستای قانون حمایت از اطفال و کودکانی که در معرض آسیب ناشی از طلاق هستند، مرکز مهر رفسنجان راه اندازی شد.

معاون قضایی، پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان در راستای قانون حمایت از خانواده و موضوع حمایت از اطفال و کودکانی که در معرض آسیب ناشی از طلاق هستند، مرکز مهر را در شهرستان رفسنجان راه اندازی کرده است

سید مهدی قویدل عنوان کرد: این مرکز برای حمایت و نظارت به امورات مربوط به فرزندان طلاق می‌باشد و درصدد کاهش اثرات زیانبار روحی و روانی اطفال احداث شده است.

این‌مقام قضایی گفت: در مرکز مهر خانواده آموزش والدین، تربیت فرزندان، حضانت فرزندان و آموزش‌های مربوط به آن و همچنین آموزش‌ها و مشاوره‌های تخصصی صورت می‌گیرد.

قویدل از همکاری موثر یک موسسه خیریه در رفسنجان سخن گفت و افزود: مرکز مهر شهرستان رفسنجان در این خیریه راه اندازی شده است و دستگاه‌های مربوطه نیز با این مرکز همکاری خواهند داشت.

وی ضمن تشکر از همکاری و پیگیری‌های رئیس دادگستری و دادستان رفسنجان در راه اندازی مرکز مهر خانواده در این شهرستان، هدف اصلی راه اندازی این مرکز را کاهش آسیب به فرزندان طلاق عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار