امام جمعه یاسوج گفت: حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در جمع نمازگزاران و شرکت کنندگان در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و اشغال اراضی آنان یکی از منفورترین اقدامات بین المللی به شمار می‌رود که همین امر سبب اتحاد مسلمین در راه مقابله با این بی‌شرمی و ظلم شده است.
 
آیت‌الله نصیر حسینی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بیان داشتند امروز ما هم‌دست این مبارزان بزرگ مقاومت را می‌بوسیم.
 
وی به حماسه نیرو‌های مقاومت علیه رژیم اسرائیل اشاره داد و ادامه داد: عملیات نیرو‌های حماس به رژیم صهیونیستی بی‌سابقه و کمرشکن بود.
 
امام جمعه یاسوج گفت: این ضربه کمر این رژیم را شکسته و باعث شده این رژیم به یک حیوان وحشی و درنده تبدیل شود و مردم مظلوم غزه را بمباران کند.
 
آیت الله حسینی افزود: امروز اسرائیل سفاک آب، برق و مسیرهای ارتباطی مردم مظلوم غزه را قطع کرده و موشک‌هایی که هرکدام از آن‌ها چند تُن است را بر سر این مردم مظلوم می‌ریزد و ساختمان های چند طبقه مردم را ویران می کند.
 
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دوستی برخی کشور‌های منطقه با اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال فرصت هست و اگر می توانست همه سرزمین های اسلامی از نیل تا فرات را ویران می کرد.
 
آیت‌الله حسینی ادامه داد: وظیفه همه مسلمانان است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم، زیرا اسرائیل بعد از حمله طوفانی جبهه مقاومت به یک حسوان درنده و وحشی تبدیل شده و به جان ملت مظلوم فلسطین افتاده است.
 
نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره مناسبت ها این هفته از جمله روز جهانی استاندارد گفت: باید درتمامی زمینه ها از جمله ساخت وسازها استاندارد و قوانین لازم را رعایت کنیم و نظارت ها هم باید بیشتر شود.

امام‌جمعه یاسوج عنوان کرد: در برخی جاها بابد جلوی بی عدالتی ها گرفته شود و همیشه درانجام خدمات به مردم میزان وسنجش سرلوحه کارمسئولان باشد.

آیت الله حسینی دربخش دیگری ازسخنانش اشاره ای به روز پیوند اولیا ومربیان داشت و افزود:خانواده ها واولیا باید بامربیان و معلمان درمدارس ارتباط داشته باشند واین ارتباط به گونه ای باشد که خانواده ها از وضعیت تحصیل فرزندان خود و نوع آموزش معلمان درمدارس آگاه باشند.

خطیب نمازجمعه یاسوج دربخش دیگری روز تربیت بدنی و ورزش را یادآور شد و اضافه کرد: درگذشته مردم فعالیت بدنی زیادی داشتند اما امروز باتوجه به تنوع غذایی و نبود فعالیت، مردم به بیماریهای زیاد قلبی و عروقی مبتلا می شوند که لازم است پیاده روی را در برنامه کاری خودقراردهند چرا که ورزش وپیاده روی تنها نسخه بدون هزینه برای درمان بیماریها است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.