مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گفت: در راستای توسعه صادرات محصولات باغی برای نخستین بار در کشور یک شناور به صورت کامل برای حمل کانتینر‌های یخچالی تجهیز شد.

جهانبانی مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر  با اعلام این خبر، گفت: در راستای توسعه صادرات محصولات باغی برای نخستین بار در کشور طی طراحی و اجرای پروژه فنی و مهندسی ظرفیت حمل یک شناور به صورت کامل برای حمل کانتینر‌های یخچالی تجهیز شد.

او افزود: کشتی یاد شده آماده است محصولات باغی و مرکبات را از بنادر شمالی کشور مانند بندر امیر‌آباد و انزلی به بنادر کشور‌های روسیه از جمله ماخاچ کالا و آستاراخان حمل کند.

جهانبانی ادامه داد: کشتیرانی دریای خزر آمادگی دارد تا در صورت استقبال صادرکنندگان کشتی‌های بیشتری را به طور کامل برای حمل محصولات باغی و مرکبات برای حمل کانتینر‌های یخچالی مجهز کند.

مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر با اشاره به آسیب پذیر بودن محصولات باغی و مرکبات در زنجیرۀ حمل بر لزوم ورود به کلیه حلقه‌های زنجیرۀ حمل و استفاده از ظرفیت شرکت‌های لجستیکی برای حمل مناسب محصولات باغی و مرکبات و نظارت، کنترل و پایش مستمر و لحظه به لحظه تأکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی شناور‌های ناوگان کشتیرانی دریای خزر بخشی از ظرفیت حمل خود را به حمل کانتینر یخچالی اختصاص داده‌اند.

برچسب ها: کشتیرانی ، حمل کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار